čtvrtek 31. července 2014

TAG: Liebster Award

ČAO
Dnes mě nominovali na nějaký TAG, tak jsem si řekla, že to přece jenom zkusím (otázky vypadají zajímavě:) ). Bude to spíš takový TAG kde budou fakty o mě a nějaké otázky navíc. O co v tomto TAGU jde?

1.Poděkování blogeru, který Vás nominoval.
2.Napsat 11 faktů o sobě.
3.Odpovědět na 11otázek, které dostanete.
4.Nominovat několik blogerů, aby odpověděli na Vaše otázky.
Takže, nominovala mě KateN (www.katienajmannova.blogspot.cz), za co jí děkuji, protože její otázky vypadají docela zajímavě :).
11 faktů o mně
1.Jsem Dáša, moje celé jméno je Darya Trofimová. 
2.Nesnáším, když mi někdo říká Darja, Dagmar, Darina apod. Nejradši bych tomuto člověku na čelo napsala permanentkou 'Jsem debil'. Jsem Darya :)
3.Narodila jsem se v Kazachstánu, v městečku Aktau.
4.Ještě nedávno jsem bydlela v Rusku, ale v ůnoru jsem se vrátila do Čech :) (do 14.ti jsem tu bydlela).
5.Nejsem nějak populární ve svém okolí, mám jenom pár kamarádek. Alejspoň jsou pravé).
6.Jsem seriáloholik. Miluju Doctora Who, PLL, Sherlock, Once upon a Time apod.
7.Chci se stát v budoucnosti letuškou :).
8.Nejsem sportovní typ, ale miluju box.
9.Brzy dostanu longboard a budu se učit <3.
10.Vždy si připadám jako žirafa, protože jsem vyšší než většina mých kamarádek :D.
11.Jsem hrozně závislá na sladkém, ale co nejvíc se mu vyhíbám.

11 otázek od KateN
1.Máš nějaký vzor, koho? Řeknu to takhle, každý půlrok se to mění. Momentálně je to Iggy Azalea:3
2.Proč jsi začala s blogováním? Bylo to hodně dávno, blogařila tehdy moje kamarádka a já to chtěla taky zkusit.
3.Jak bys sebe v jedné větě popsala? Neotáčím se za sebe, dívám se dopředu, ale přitom se snažím dívat do stran.
4. Preferuješ radši ležérní styl oblékání nebo spíš elegantní? Mám ráda šortky, džíny apod., ale hrozně ráda nosím sukně, šaty apod.:)
5. Hraješ nějaké pc hry? Dříve jsem ráda hrála Sims 2, ale teď už moc ne.
6. Jaký je tvůj názor na dnešní generaci? Štvou mě ty děti, co jsou děsně sprosté, kouří, dělají ze sebe dospěláky i když jim je 12 apod. A také mě štve, když 20.ti letí chytráci přirovnávají všechny děti k těm horším, i když těch je tak 50 procent.
7. Máš/Chtěl/a bys tetování nebo piercing? Nemám, ani bych nikdy nechtěla. Ale líbí se mi tetování :) (ale určitě si ho nikdy nenechám udělat).
8. Jaký je tvůj oblíbený film a kniha? Filmy moc nesleduju, ale asi Divergent a kniha 'Čarodějka a čaroděj'.
9. Bez čeho bys nemohl/a žít? (úplně cokoli). Bez rodičů :) A jídla :D
10. V jakém obchodě nejčastěji nakupuješ?  Oblečení, různě. Asi Terranova, NY, H&M apod.
11. Jsi spokojený/á se svým blogováním, stylem psaní a celkově s celým blogem? Nevím, já jsem spokojená, ale záleží na tom, jak se to líbí čtenářům :) Já jsem spokojená se svým blogem.
11 otázek ode mně
1.Kdyby jsi měla na výběr jiné jméno pro sebe, jak by ses pojmenovala? 
2.Kdyby jsi si mohla zahrát v nějakém filmu/seriálu nějakou roli, koho by jsi hrála?
3.Co je horší, být slepým nebo invalidou?
4.Kým ses chtěla stát jako malá? Změnilo se to?
5.Jaký styl hudby posloucháš?
6.Twitter nebo facebook? Proč?
7.Na čí koncert by jsi chtěla jít?
8.Jak dlouho bloguješ? Co tě přivedlo k blogování?
9.Oblíbený letní drink?
10.Co si myslíš o lásce na první pohled? Jde to?
11.Soudíš lidi podle vzhledu? Jaký máš na to názor?

A koho nominuju? :))

Přeji hezký zbytek dne:)



2 komentáře:

  1. Ahojda! Moc díky za nominaci. Netaguju, ale tady máš aspoň odpovědi na své otázky. :o)

    1. Sára
    2. Nájemného vraha
    3. Slepým
    4. Zpěvačkou. Nezměnilo, ale už se o to nesnažím. :oD
    5. Alternativní a oldschool styly (grunge, alternative rock, soul, jazz,...)
    6. Facebook - musím ho používat kvůli škole apod. Twiter jsem nikdy nezkusila
    7. Stewie Wonder
    8. Seriózně bloguju asi půl roku. Přivedlo mě k tomu to, že už delší dobu píšu komentáře na CSFD, ale nemám tam dostatek prostoru k rozepsání se.
    9. Mochito
    10. Ne. :o)
    11. Snažím se nesoudit, ale myslím si, že podvědomě to máme všichni nějak zakódované... :o(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak co ten longboard, pořád ještě jezdíš? Já jsem si to pořídil teď na stará kolena. Je mi 29, ale přišlo mi to fajn na ježdění po městě. Bydlíme na rovině, takže proč ne. A když dojedu do práce, tak to jen schovám do skříňky a nemusím to nikde uvazovat jako kolo. :)

    OdpovědětVymazat